Monday, February 1, 2010

JANGAN NYANYI AJE TAPI HABUK PUN TAKDE

Andai ku tahu - Ungu

Andai ku tahu...

kapan tiba ajalku

ku akan memohon

tuhan tolong panjangkan umurku

andai ku tahu...

kapan tiba masaku

ku akan memohon

tuhan jangan kau ambil nyawaku

aku takut akan semua dosa-dosaku

aku takut dosa yg terus membayangiku

andai ku tahu...

malaikat mungkar menjemputku

izinkan aku...

mengucap kata taubat padaMU

aku takut akan semua dosa-dosaku

aku takut dosa yg terus membayangiku

ampuni aku dari segala dosa-dosaku

ampuni aku menangisku bertaubat padaMu

aku manusia yg takut neraka

namun aku jua tak pantas di syurga

andai ku tahu...

kapan tiba ajalku

izinkan aku...

mengucap kata taubat padaMu

aku takut akan semua dosa-dosaku

aku takut dosa yg terus membayangiku

ampuni aku dari segala dosa-dosaku

ampuni aku menangis ku bertaubat padaMu

No comments: